کسب و کار

تابستان بی رحمانه: 4 فرصت تجاری با الهام از گرمای شدید

تابستان بی رحمانه: 4 فرصت تجاری با الهام از گرمای شدید

برای نیمکره شمالی، سال 2023 دارای گرم ترین تابستان”از زمان اوج امپراتوری روم.”

Copy%20of%20Featured%20Image%20Template%20Backgrounds%20%2838%29.png?width=595&height=400&name=Copy%20of%20Featured%20Image%20Template%20Backgrounds%20%2838%29

اما تابستان 24 فرا رسید… و این احساس حتی داغتر. 

در حالی که همه ما کمی هوای استخر را دوست داریم، گرمای شدید لذتی ندارد — در واقع این خیر. 1 علت مرگ ناشی از آب و هوا در ایالات متحده. بیشتر سال‌ها بیشتر از طوفان، سیل و گردباد مردم را می‌کشد ترکیب.

Screenshot 2024-07-12 at 5.28.39 PM

منبع: USEPA

مشکل در گرمای شدید متوقف نمی شود – تغییرات آب و هوایی نیز تشدید می‌کند مجموعه‌ای از بلایای طبیعی، از آتش‌سوزی‌های جنگلی گرفته تا طوفان و سیل.

اکنون، ما نمی‌خواهیم شما را وارد یک بحران وجودی کنیم، بنابراین برای کارآفرینان یک خط مشی نقره‌ای وجود دارد:

👉 شما فرصت‌های زیادی دارید که می‌توانید در زمان‌های بی‌سابقه‌ای مانند این و، پولی به دست آورید.

در اینجا چهار ایده از تیم تحلیلگران ما آورده شده است:

1. خانه های مقاوم در برابر آب و هوا

عایق حرارتی ساختمان می تواند تاثیر دماهای شدید را کاهش دهد. بازار قرار است از 33 میلیارد دلار در سال 2024 به 49 میلیارد دلار تا سال 2032 خواهد رسید.

مواد پایدار یک جایگاه قوی هستند و بازیکنان قابل توجه در حال حاضر به VC علاقه مند شده اند — CleanFiber، که از مقوا به عنوان یک ماده عایق ساختمان پایدار استفاده می کند، 28 میلیون دلار در ماه آوریل.

کارآفرینان می توانند کاوش کنند:

  • خدمات مقاوم سازی (مانند ارتقاء عایق، دیوارهای مقاوم سازی شده در برابر زلزله و کاهش آتش سوزی)
  • خدمات دیجیتالی مانند ابزار مقایسه قیمت مقاوم سازی شده که شامل کمک های مالی موجود و بودجه دولتی است

برخی دولت‌ها (بریتانیا، ایتالیا، کالیفرنیا) در حال حاضر بودجه ای را برای عایق کاری بهتر برای مردم فراهم کرده است. خواص آنها همانطور که آب و هوا شدیدتر می شود، می توان بودجه بیشتری در دسترس قرار داد.

2. بیمه آماده بلایا

انتظار می‌رود که مطالبات بیمه‌ای برای فجایع هر دهه دو برابر شود، اما سنتی مدل‌های بیمه برای سازگاری با آن‌ها تلاش می‌کنند.  

به‌علاوه، بلایای گسترده می‌تواند منجر به خسارت‌های هم‌زمان هنگفتی شود و بیمه‌گران را به افزایش حق بیمه یا املاک در لیست سیاه سوق دهد.

Screenshot 2024-07-12 at 5.35.45 PM

منبع: GZero Media

بسیاری از استارت‌آپ‌های فناوری بیمه تلاش می‌کنند مدل سنتی را مختل کنند. بیمه‌گر زلزله راه‌اندازی Super از مدل‌سازی لرزه‌ای برای پیش‌بینی خسارت به اموال استفاده می‌کند. 

Arbol اخیراً 60$ m با محافظت از کشاورزان با «بیمه پارامتریک»، که در آن پرداخت‌ها توسط یک معیار از پیش تعیین‌شده به جای فرآیند ثبت ادعا انجام می‌شود.

گزینه‌های دیگر عبارتند از بیمه موج گرما برای مشاغلی که مجبور به تعطیلی هستند، یا بیمه هوای شدید برای سفر یا رویدادهای مهم صنعت.

یا می‌توانید راه‌حل‌های داده‌محور بیشتری را کاوش کنید که روند ادعاها را سریع‌تر و ارزان‌تر می‌کند، مانند:

  • داده‌های خسارت جمع‌سپاری
  • تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای
  • استفاده از داده‌های خانه‌های هوشمند

داده‌های مربوط به رویدادهای شدید آب و هوایی نیز می‌تواند به معامله‌گران کالا یا به عنوان ابزار ارزیابی دارایی فروخته شود.

3. خونسردی در کار

در سال 2021، ایالات متحده 2.5B+ ساعت کار تا قرار گرفتن در معرض گرما. در سال 2020، آن ساعات از دست رفته برای اقتصاد هزینه داشت 100 میلیارد دلار — رقمی که انتظار می رود تا سال 2030 دو برابر شود.

شرکت‌هایی که انبارها، کارخانه‌ها، کارگاه‌های ساختمانی، کامیون‌ها و آشپزخانه‌ها دارند، باید برای حفظ امنیت و خنک نگه داشتن کارگران به اندازه کافی برای انجام کارهایشان، پول زیادی سرمایه‌گذاری کنند. می توانید به:

نگاه کنید

💧 یک سرویس تحویل فصلی آب

👷 جایگزین های گرمازا برای تجهیزات محافظ سنگین

🧊 اتاق های سرد که در آن کارگران می توانند استراحت کنند و دمای بدن خود را کاهش دهند

>

4. تمرکز بر نیازهای خنک کننده مصرف کننده

وقتی موج گرما می آید، مردم شروع به خرج می کنند.

افراد ما خیلی داغ هستند که نمی‌توانیم فروشگاه آنلاین خانه را ترک کنیم. جستجوهای آمازون برای این محصولات بسیار افزایش یافته است، طبق جنگل Scout:

  • بهترین امتیاز شناورهای استخر: +537٪ در 30 روز گذشته
  • سایه آفتاب برای شیشه جلو اتومبیل: +244٪
  • پنکه های مه پاش قابل حمل: +130٪
  • ملحفه خنک کننده: +102٪

از آنجایی که امواج گرمای طولانی‌تر و داغ‌تر به حالت عادی تبدیل می‌شوند، انتظار داشته باشید این محصولات به فروش خود ادامه دهند.

می‌توانید راه‌حل‌هایی را برای نیازهای خاص جستجو کنید، مانند:

کودکان

کوچولوها در خطر بالاتری هستند در طول موج گرما، به ویژه در یک ماشین داغ. 

بعضی خودروها دارای آشکارسازهایی هستند که به والدین بچه‌هایشان را یادآوری می‌کنند. آلارم‌ها و حسگرها نیز موجود هستند ، اما بسیاری از آنها نیاز به نصب حرفه ای دارند یا فقط با مارک های خاص صندلی ماشین سازگار هستند.

مبتکران می‌توانند راه‌حل‌های راحت‌تری مانند حسگر حرکتی که به پشت صندلی راننده می‌چسبند، کشف کنند. 

همچنین می‌توانید تخت‌خواب‌ها و رویه‌های تشک را با فناوری خنک‌کننده داخلی یا سیستمی که به والدین هشدار می‌دهد در صورتی که دمای کودکشان در طول شب خیلی زیاد است، کاوش کنید. 

حیوانات خانگی

تعداد حیوانات خانگی که در اثر گرمازدگی جان خود را از دست داده اند بیش از دوبرابر در سال 2023 نسبت به سال 2022.

صاحبان می توانند سگ های خود را با جلیقه های خنک کننده (حجم جستجوی آمازون + 99٪ در 30 روز گذشته)، فن های جعبه، سایبان های سگ (این یکی 43 هزار دلار در ماه درآمد دارد). یا، دمای آنها را با برچسب‌ها یا یقه‌های حساس به گرما کنترل کنید.

اما اگر هوا برای پیاده روی خیلی گرم است، بزرگترین مشکل شما سرگرم نگه داشتن فیدو خواهد بود. 

می‌توانید از این پارک سرپوشیده سگ یا این سالن ورزشی سیار سگ، و یک راه حل ورزشی کنترل شده با آب و هوا برای توله های داغ و بی حوصله در منطقه شما.

مطالب بیشتری مانند این می‌خواهید؟ برای ایمیل هفتگی Trends ما ثبت نام کنید<، مملو از داده‌ها، غواصی عمیق، و بینش‌های روند برای سازندگان کسب‌وکار، کارآفرینان و متخصصان نوآور است.

one-pager template

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا